poniedziałek, 24 lipca 2017

Podaj dalej cz.1

   Witam wszystkich odwiedzajacych moj blog. Nie bylo mnie tu przez jakis czas,ale pogoda za oknem piekna wiec szkoda mi siedziec w domu . Robotkowo jest na razie kiepsko bo moja wena poszla w sina dal a pare wzorow czeka na wyszycie bo zaczal sie w mojej rodzinie czas urodzinowo -  imieninowy wiec pasowaloby  zrobic pare karteczek:)
Pare miesiecy temu zapisalam sie na moje pierwsze Podaj dalej u Sylwii Murzynowskiej. Dostalam od niej same cudenka. Niestety nie widzialam tych cudenek na zywo bo rodzinka ociaga sie z wyslaniem   mi jej. Jak tylko dostane ja w swoje rece to uzupelnie post o wiecej zdjec. Na razie mam jedynie ogolne zdjecie paczuszki.



Chcialam bardzo serdecznie podziekowac Sylwii za przygotowanie dla mnie tych wspanialosci.
Zgodnie z regulaminem zabawy zapraszam dwie osoby, ktore sa chetne na przygarniecie ode mnie niespodzianek. Na przygotowanie prezentow mam rok, ale powinnam sie wyrobic wczesniej:)
Znajda sie jakies chetne osoby??

Pozdrawiam wszystkich i do nastepnego posta:)

sobota, 15 lipca 2017

Candy z motylkiem


Serdecznie zapraszam na candy z motylkiem zorganizowane przez Kasie z bloga krzyzykowe szalenstwo z okazji 800 posta.
Do wygrania niespodzianki oczywiscie z motylem:)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych:)

sobota, 1 lipca 2017

Wymianka owocowa

Z wziazku z tym ze dzisiaj jest pierwszy lipca pira pochwalic sie prezentami w ramach wymianki owocowej przygotowanej przez Kasie z bloga szalkrzyzykow.
Swoja porcje owocow dostalam od Ani z bloga dolinateczy25.blogspot.com
Ania przygotowala dla mnie piekna zawieszke, zakladke i sliczna karteczke. Nie obylo sie rowniez bez przydasi zreszta sami zobaczcie
Aniu bardzo serdecznie dziekuje!

Ja prezenty przygotowalam dla Magdy z blogu hafty magos.
Zrobilam zeszyt na przepisy, kartke, przydasie i cos dla podniebienia.

Dziekuje organizatorce za zorganizownie super wymianki.
Pozdrawiam



czwartek, 29 czerwca 2017

Tusal 2017 czerwiec

Dlugo mnie tu nie bylo a to ze wzgledu  na brak internetu. Dzisiaj przychodze z moim spoznionym sloiczkiem tusalowym. Mam nadzieje, ze organizatorka przyjmie moj spozniony post:)

czwartek, 22 czerwca 2017

Kartka z roza

Dawno nie bylo mnie tutaj, ale piekna pogoda za oknem zacheca do przebywania na swiezym powietrzu:-) stad tez moja obecnosc na blogu bedzie na razie mniejsza.
Kartka, ktora pokazuje powstala juz jakis czas temu,ale nie mialam kiedy porobic fotek w plenerze.
Na warsztacie ma juz na ukonczeniu maly hafcik kuchenny i kwiatowy. Jak je wykorzystam sami zobaczycie niebawem.







Zycze wszytkim zagladajacym udanego wieczoru.
Pozdrawiam.

wtorek, 6 czerwca 2017

Majowa wymianka u Magos


  Witam wszystkich w ten deszczowy dzien. W koncu znalazlam chwile azeby pokazac co przygotowalam dla Teresy z bloga www.teresa-teresa1305.blogspot.co.uk/ w ramach wymianki majwej zorganizowanej przez Magde z hafty-magos.blogspot.co.uk.
W mojej paczuszce znalazly  sie igielnik, karteczka przydasie hafciarskie i karteczkowe, dekoracja wiosenna z ptaszkami oraz cos dla podniebienia.
   Niestety ja nie otrzymalam od mojej pary wymiankowej przesylki, gdyz okazalo sie ze nie bedzie w stanie przygotowac nic bo przebywa w szpitalu. Szkoda tylko ze poinformowala  o tym organizatorke w dniu w ktorym wszystkie paczuszki powinny znalezc sie u nowych wlascicielek. Madzia organizatorka zabawy  zaproponowala ze to ona przygotuje cos dla mnie w zwiazku z ta sytuacja , ale zwolnilam ja z tego obowiazku:) Jest blisko rozwiaznia wiec niech zajmie sie soba i przygotowaniem na przyjscie malenstwa:)
Moja paczuszka prezentuje sie nastepujaco:)



Zycze wszystkim spokojnego  i dobrego dnia.  Trzymajcie sie cieplutko:)

czwartek, 1 czerwca 2017

Wymianka z motylem


  Przyszedl czas na podsumowanie wymianki z motylem na ktora zapisalam sie u Judyty z bloga www./mojehaftowanki.blogspot.co.uk.
  Moja przesylka powedrowala do Ani, ktora prowadzi blog z minionej epoki. W paczce znalazl sie wyhafotwany motylek w rameczce, motylkowa kartka z inicjalem, filcowa dekoracja- motyle oraz przydasie i cos dla podniebienia.



Ja natomiast paczuszke otrzymalam od Kasi z bloga calajahandmade.blogspot.co.uk, ktorej bardzo dziekuje za slicznosci ktorymi mnie obdarowala, Same zreszta zabaczcie, piekny notes na lodowke
I sliczna zakladka, ktora juz poszla w ruch:)
Kasiu jeszcze raz pieknie Ci dziekuje za wspaniale upominki, dziekuje rowniez Judycie  organizatorce zabawy za super zabawe.



niedziela, 28 maja 2017

Kartka z inicjalem

Z zwiazku z tym ze karteczka jest juz u nowej wlascicielki  moge pokazac jaka karteczke przygotowalam dla Dorotki z bloga swiat-haftu.blogspot.co.uk.
Dorothea spodobala sie zakladka z ksiazka w zabawie u Magos dlatego postanowilam ja jej sprezentowac. Taka  paczuszka poleciala do Dorotki.








Mam nadzieje ze zakladka bedzie jej dlugo sluzyc.
Zycze wszystkim spokojnego wieczorku.

czwartek, 25 maja 2017

Tusal 2017 maj

Dzisiaj przyszlego dzien na pokazanie sloiczka tusalowego. W tym miesiacu sloiczek zostal dobrze nakarmiony. Pare projektow za mna, pare jeszcze zostalo do zrobienia. Checi duzo tylko czasu brak😑
Dzisiaj wybralismy sie z rodzinka do parku dinozaurow ale o tym w osobnym poscie. Termometr pokazaywal dzis 25 stopni wiec szkoda bylo siedziec w domu 😁
Pozdrawiam wszystkich.


środa, 24 maja 2017

Zakladkowy zawrot glowy - Maj

Tematem na zakladke w miesiacu Maj bylo pioro.  Moja propozycja zakladki wyglada tak





Od spodu podszylam ja bialym filcem i udekorowalam cekinami. Pierwotny pomysl  na nia maialam inny, ale ze ne najlepiej sie czuje od dwoch dni musi zostac tak jak jest:)
Zycze wszystkim odwiedzajacym milego dnia.



środa, 17 maja 2017

Kreatywna kartka - maj


  Witam Was wszystkich w tym deszczowym dniu:) nie wiem jaka pogoda jest u Was ale u mnie pada od wczoraj:( dzis  w tym krotkim wpisie przychodze z karteczkami  majowymi na dzien matki i ojca w zabawie u Magos.
W zwiazku z tym ze wena tworcza mnie opuscila karteczki sa bardzo skromne. Nie mialam tak na prawde pomyslu jak je udekorowac wiec wygladaja tak jak wygladaja:)
Podrawiam wszystkich odwiedzajacych.
Spokojnego popoludnia.




czwartek, 11 maja 2017

Pamiatka slubna

Zaniedbalam ostatnio wpisy,ale nie oznacza to wcale ze spoczelam na laurach. Caly czas pracuje nad roznymi projektami, ktore stopniowo bede pokazywac. Jestem prawie na finiszu karteczek na zabawe kreatywna kartka , udalo mi sie porobic karteczki na wymianki.
Dzisiaj przychodze z pamiatka slubna jaka dla siebie wyszylam. Haft powstal juz jakis czas temu,ale w zwiazku z tym ze nie moglam zdobyc odpowiednio duzej ramy wyladowal w szufladzie. Wczoraj na tak zwanym pchilnym targu udalo mi sie kupic duza rame. Co prawda jest uzywana ale w bardzo dobrym stanie.
Niestety haft nie zostal wyprasowany, zelazko odmowilo mi posluszenstwa I czekam na dostawe nowego 😀 Jest to na razie przymiarka, viable jeszcze mysle nad ostatecznym wyglada.
Wszystkim odwiedzajacym zycze milego popoludnia.
Pozdrawiam






sobota, 29 kwietnia 2017

Kartka z motylkiem

Witam bardzo serdecznie w ten piekny wiosenny dzien. Nie wiem jaka pogoda jest u Was, ale u mnie czuc dzis prawdziwa wiosne.
Karteczka, ktora prezentuje powstala na zabawe u Magos. Jest to druga odslona u  mnie tej zabawy w tym miesiacu. Karteczka ma juz swoje przeznaczenie i nie dlugo poleci w swiat.
Pstrykajac fotki nie zauwazylam ze jeden motylek gdzies odlecial:-) jak tylko wrocilam do domu zguba sie odnalazla :-) zaopiekowala sie nim moja corcia:-)
Zycze wszystkim spokojnego popoludnia i do nastepnego postu:-)



środa, 26 kwietnia 2017

Tusal odslona czwarta.

Dzisiaj czas pokazac ile niteczek przybylo w tym miesiacu. Jak widac z zalaczonego zdjecia niteczek przybywa caly czas. 😁

piątek, 21 kwietnia 2017

zakladkowy zawrot glowy - kwiecien



  Tematem przwodnim zakladkowego zawrotu glowy u Magos w tym miesiacu  sa ksiazki.
Moja propozycja zakladki wyglada nastepujaco:)







Banerek zabawy

Pozdrawiam odwiedzajacych.